Categories

Recent posts

logo
Експорт корейських електромобілів зростає швидкими темпами.

Експорт корейських електромобілів зростає швидкими темпами.

Електромобілі, в чиїх перспективах ще недавно багато хто сумнівався, знаходять дедалі більшу популярність у всьому світі, в тому числі і в Кореї. Південнокорейські виробники, судячи з усього, вже готові до такого повороту подій. Правда, на внутрішньому ринку у них є серйозний конкурент - американська компанія «Тесла», чиї машини дуже полюбилися корейцям. Компанії «Хенде мотор» довелося навіть вдатися до адміністративного ресурсу, щоб спробувати вижити американців з Кореї позбавленням їх державних і муніципальних субсидій. Але зате на зовнішніх ринках у корейських виробників явно немає ніяких проблем. Про це свідчить дані Корейської асоціацією зовнішньої торгівлі (KITA), опубліковані в місцевих ЗМІ.

За інформацією KITA, експорт повністю електричних автомобілів з Кореї в 2020 році зріс порівняно з попереднім роком на цілих 65,9 відсотка і досяг 3,9 мільярда доларів. Якщо приплюсувати сюди гібридні автомобілі, оснащені як електродвигуном, так і двигуном внутрішнього згоряння, то сумарний обсяг корейського експорту оцінюється в $ 7,14 млрд, а річне зростання - в 19,3 відсотка.

Як бачимо, на шляху прогресу і переходу до екологічно чистих засобів особистого транспорту не змогла встати навіть пандемія, хоча вона і загальмувала експорт південнокорейських автомобілів в цілому: він знизився в 2020 році на 13,1 відсотка до $ 37,42 млрд.

Частка електрокарів і гібридних автомобілів в корейському Автоекспорт в останні роки безперервно зростає. Якщо в 2017 році вона становила всього 8,6%, то в 2018 році підросла до 10,5%, в 2019 г. - до 13,9%, а в минулому році - до 19,1%.

У KITA зростання закордонного попиту на електромобілі пов'язують з посилювати екологічними вимогами до транспортних засобів в різних країнах світу. Крім того, в Європі і Китаї, наприклад, уряду щедро субсидують покупку електромобілів і активно допомагають будувати інфраструктуру для їх підзарядки.

Станція для надшвидкої підзарядки електромобілів, що відкрилася 21 січня в сеульському муніципальному окрузі Кандон-гу. Потужність зарядних пристроїв компанії «Хенде» становить 350 кіловат і дозволяє провести підзарядку батареї з 10 до 80 відсотків за 18 хвилин.

Тому не дивно, що 68 відсотків корейського експорту електрокарів йде в європейські країни, при тому що якщо взяти автомобільний експорт Південної Кореї в цілому, то на Європу припадає тільки 20 відсотків продажів.

За 2020 рік експорт повністю електричних корейських автомобілів в Великобританію виріс на 624,3%, до Франції - на 112,2%, в Італії - на 260,2%. Південна Корея зараз знаходиться на 4-му місці в світі за експортом такого роду машин, поступаючись Німеччині, США та Бельгії. Якщо ж брати до уваги всі типи електричних автомобілів, то Корея пропускає вперед ще й Японію, опиняючись на п'ятій позиції: японці продають багато гібридних моделей.

З огляду на вищесказане, в KITA вважають, що на швидко зростаючому європейському ринку електромобілів корейські компанії повинні ретельно відстежувати зміни екологічних вимог та пільгових режимів. Це дозволить своєчасно пропонувати покупцям конкурентоспроможні моделі.

Leave a Comment (s)

Обратный звонок !

Demo Options

Select Theme Color
Select Menu
Select Product Effect
Select Layout Style
Select Body Image

Background only applies for Boxed, Framed, Rounded Layout