Categories

Recent posts

logo
Трохи про  китайський автопром

Трохи про китайський автопром

Яких-небудь 10-15 років тому, словосполучення «китайський автопром» викликало сарказм, або в кращому випадку, поблажливу посмішку. Уже тоді, спостерігаючи за успіхами корейських компаній, я прекрасно розумів, що Китай буде наступними, хто пред'явить свої претензії і зажадає частку автопромовского пирога.

Здавалося б, всі місця зайняті і немає жодних шансів потіснити європейців, американців, японців і корейців. Спочатку Китай почав робити те саме, що і японці в 50-70х роках 20 століття - копіювати кращі зразки світових виробників. Виходило кострубато і ненадійно. Треба сказати, що китайський ринок величезний і цікавий будь-якому виробнику, ось чому більшість компаній-світових лідерів, боячись залишитися за бортом, створила СП з провідними китайськими виробниками. Компанії отримали ринок, дешеву робочу силу і працьовитість китайців, китайці ж в свою чергу отримали технології, технічні рішення і дизайн.

Ця синергія дала фантастічес.кій результат. Як це часто буває діти обігнали своїх батьків. І тут з'явився Ілон Маск зі своєю Tesla. Нова революція дала Китаю шанс вирватися вперед. Як їй скористався Китай читайте наступний пост

share this

Leave a Comment (s)

Обратный звонок !

Demo Options

Select Theme Color
Select Menu
Select Product Effect
Select Layout Style
Select Body Image

Background only applies for Boxed, Framed, Rounded Layout